kedd, április 21, 2009

CP-Létra húzódzkodással + Swing


Ma durvítottam a rendszeren: a C&P-Létrába bevettem a húzódzkodást 15kg-mal csak éppen fordított mennyiséggel: pl. 1 C&P(bal-jobb) + 5 húzódzkodás, aztán 2 C&P(bal-jobb) + 4 húzódzkodás, s.í.t. a tetőn nyilván 5 C&P(bal-jobb) + 1 húzódzkodás.
Ezt nem csak önkínzásból végeztem, hanem azért is, mert az elkövetkezendő két nap rengeteg meló adódott, így a könnyített golyós edzés (aminek a húzódzkodás a kerete) kimarad, esetleg tolódik. Majd meglátom.
  1. Bemelegítés
  2. C&P Létra + Húzódzkodás: 5db 5lépcsős (C&P létra @32 + Húzódzkodás 15kg), 62perc alatt. Összesen (75-75)C&P + 75 húzódzkodás
  3. MetCon: Kétkezes swingek: 10x(45mp munka + 30mp pihenő)@40 összesen bőven 300 swing 12,5 perc alatt
  4. Nyújtás + fetrengés
Az egy órás Létra-kombó kicsit sok idő, nem is fogom rendszeresen végezni, de egyszer-egyszer elmegy. Elég brutál, de aránylag nagy erőlködés nélkül végigvittem. Talán a húzódzkodás volt inkább a nagyobb erőfeszítést igénylő.

A swingek első sorozataiban 35 ismétlés volt, innen csökkent fokozatosan az utolsó kettőre 30-ra. A fő ok természetesen a fogáserő drasztikus lecsökkenése: ekkor már majd kiejtettem a kezemből a golyót. Jó kis levezetés így a Létra-kombó után...
Holnap Gripper-nap, mert azt simán el tudom végezni munka mellett is.

Nincsenek megjegyzések: