kedd, április 28, 2009

CP-Létra + Swing


Az edzésprogramnak megfelelően:
  1. Bemelegítés
  2. C&P Létra: 5x(5 lépcsős létra)@32, 37perc alatt
  3. MetCon: Kétkezes swingek: 10x(45mp munka + 30mp pihenő)@40 összesen 300 swing 12,5 perc alatt
  4. Nyújtás + fetrengés
A létrák lépcsőfokai közti pihenőidőt megpróbáltam limitálni 45-55mp-re. Másrészt minden létrában az 1. és a 2. lépcsőt összeraktam, azaz golyóletétel nélkül végeztem. Így sikerült mindössze 37 perc alatt végigvinni.
Ha a pihenőket 45mp-re tudnám végig leszorítani és az 1-2 lépcsőt a későbbiek során is összekapcsolom, akkor 35 perc környékére lehetne levinni az időt. Ha ezt egymás után kétszer-háromszor elérem, na akkor fogok @40-re váltani!

A pihenők csökkentése az intenzitást brutálisan növeli: az utolsó létra 5. lépcsőjénél ballal már a "lábujjamat is feszítettem", hogy kimenjen az utolsó 2-3 MP.
Betti rendszeresen 25-26 perc alatt teljesíti a @8-cal az 5x5 lépcsős létrát: Itt az új példakép!

A swingeknél 12 sorozatot szerettem volna, de 10-nél leálltam, annyira elfáradt az alkarom. Hiába, a CP-Létra után már nem 100% az ember, de legalább nem kell 4-500 swinget végezni!

Holnap törzserő húzódzkodással.

Nincsenek megjegyzések: