szerda, április 29, 2009

Törzserő + Húzódzkodás


Ma reggel Bettivel mentem át edzeni, mert utánna együtt mentünk elintézni ezt-azt. Kivételesen ma nem volt munka (még Bazsiért is én mentem az oviba):
  1. Bemelegítés
  2. 4 kör az alábbiakból
    10 húzódzkodás
    5x15kg húzódzkodás
    Renegát evezés: (10-10)x(@32-@40), körönként cserélve
    Hasprés: 20db
    Hídtartás: 1 perc
    Harangozás csigán: 20x70kg
    TGU eleje: (10-10)x@24
    10 húzódzkodás
    5 köteles húzódzkodás
  3. SMR: 15 perc

Pihenő csak a húzódzkodások közt volt (összesen 125 volt ma), a többi folyamatos munka. Holnap Gripper-nap, aztán pihenő.

Vettem egy pár csuklószorítót 300Ft-ért, mert a clean-ek során a golyó egy-egy szőrszálat meg szokott húzni mindkét alkaromon (a sok közül a csukló környékén) és azok begyulladnak. Olyan ez az 5x3 cm-es hely, mintha hangyák csípték volna meg 10-15 helyen. Ezt ellensúlyozandó vettem a szorítót. (Betti emlegette a gyantázást, de az a fájdalom csak nőknek való...)

Hittérítő munkám eredményeképp egy újabb srác ismerte fel az Igaz Utat (Gabihoz jár már majd 2 hónapja) és most jutott el oda, hogy szeretne venni egy @24-et és egy @16-ot. Hozzá fogunk csatlakozni SMR-DVD és Gripper (ez megrendelésre lesz egy ismerősnek) ügyben. Plusz veszek néhány cérnakesztyűt, kipróbálni. (Kissé félek a 70-80 körös VO2Max-tól tenyér ügyileg...)

Nincsenek megjegyzések: