szerda, április 22, 2009

Gripper-nap + Törzserő


A mai nap egész napos melónak indult, ezért Gripper-napot kezdtem még reggel. De délben váratlanul adódott egy szűk másfél óra, így sort kerítettem egy gyors golyózásra, aztán meg folytattam a Gripper-napot (igaz, ebédre nem maradt idő, de sebaj, este duplán pótoltam):

10 Gripper-kör a nap folyamán kb. óránként, de most délben nagyobb szünet (körön belül minimális pihenő)
    Gripper250: 3-3
    Gripper200: 10-10 fordított fogással (rugó a kisujjnál)
    Gripper200: 1Ft-os tartása 30mp-30mp
    Befőttesgumi a hajlítókért
Érdekes, hogy a jobb oldali fogáserő nagyon megerősödött, a 250-est akár 6-szor is összenyomom, ellenben a baloldali visszaesett: csak ritkán sikerült ma rendesen összekoccintani a 250-est! Mondjuk a tegnapi nehéz Létra+Swing után volt a Gripper-nap, ez azért észrevehető volt a teljesítményben.

A déli golyós edzés során volt egy kis @24-es snatch, illetve törzserősítés:
  1. Bemelegítés
  2. Snatch gyakorlás @24-gyel: 140db
  3. 4 Törzserő kör az alábbiakból
    Renegát evezés: (10-10)x(@32-@40), körönként cserélve
    Hasprés: 20db
    Hídtartás: 1 perc
    Harangozás csigán: 20x70kg
    TGU eleje: (10-10)x@24
  4. Nyújtás + fetrengés
Már nagyon régen nem volt @24-es snatch, gondoltam kicsit felújítom. (Igazából valami gyors pörgetőset akartam swingek és MP-k nélkül) Bizony szokatlan is volt a @16 után.
Szinte pihenő nélkül végeztem, 20-anként volt kézcsere. Kényelmes tempóban, kb. 5 perc alatt ment le. Most is látszott - ami a Gabi-s edzéseken is sokszor előjött - hogy rögtön a bemelegítés után nekem nem jönnek be az erősen intenzív gyakorlatok, kell vagy 25-30 perc, amíg rendesen felpörgök. Ezt a majdani tesztek során figyelembe kell venni.
(Valamikor a jövőben tervezem előbb egy 5 perces, majd egy 10 perces teszt megejtését, ezért is szedtem most elő a nagyobb golyót, hogy el ne felejtsem már, hogy milyen @24-gyel snatchelni.)

A törzserő rész nagyon jól esett, semmi váll munka. Nagyon hiányoznak a haskörök, de tudatosan vettem ki az edzésprogramomból, mert nagyon sok időbe kerülnek. Most már tudom, hogy a könnyű napon lesz a helye együtt a húzódzkodással. Itt úgy sincs értelme nagy dolgokba fogni (pláne nyomkodni) a nehéz CP-Létra után.

Örülök, hogy végre ez a könnyű nap is elnyerte az értelmét: Törzserő + Húzódzkodás lesz a neve a könnyű illetve a vegyes nap helyett!

Most két nap totál pihenőnap következik. Ja, és keresünk egy jó masszőrt, mert a sajátunk 9 hónapig hűsöl...

Nincsenek megjegyzések: