szerda, április 08, 2009

Vegyes + Húzódzkodás


Ma a terv szerinti könnyített golyózásra került sor, az edzésen átívelő húzódzkodás gyakorlással:
  1. Bemelegítés
  2. Séta fej feletti golyóval: (bal-jobb)@32, (bal-jobb)@40
  3. Push Press: (10-10)@32, (5-5)@40
  4. TGU: 2x(5-5)x@24
  5. Renegát evezés: 10x(@32+@40), 10x(@40+@32)
  6. "Bicepsz" golyót szorítva, előredőlve: 2x10x@16
  7. Húzódzkodás: 2x10, 10x5x15kg, az egész edzés során, minden kör után végezve (ez volt a keret)
  8. Nyújtás + fetrengés
Semmi teljesítménykényszer, csak a TGU és a húzódzkodás volt, amit mindenképpen szerettem volna véghezvinni, a többi aktív pihenést szolgált.
Jó volt előszedni a Push Press-t (@40-nel még sosem végeztem), a golyót szorító "bicepsz" is frankó volt. A renegátot kipróbáltam nagy golyókkal is. Mostanra ért be az, amit Gabival a haskerék során tanultam, azaz, hogy a csípőt és a bordákat közelített helyzetben kell tartani a végig összehúzott hasizmokkal. Nem is engedtem ki a gyakorlat végzése során!
Holnap pihenőnap, pontosabban oda rakom a Gripper-délutánt.
Valszeg (Nehéz edzés nap + könnyű edzés nap) + 2 pihenőnap-ra fogom végleg átírni az edzéstervemet, ez jobban bejön számomra.

Nincsenek megjegyzések: