kedd, április 07, 2009

CP-Létra + Swing


Két pihenőnap után (bár néhányszor volt egy kis Gripper és kártya) ma a Létra+Swing párossal folytattam:
  1. Bemelegítés
  2. C&P Létra: Létra(5-5-5-4-4)@32, 42perc alatt
  3. MetCon: Kétkezes swingek: (17 perc alatt 400 swing 30-35mp-s pihenőkkel)@40
  4. Nyújtás + fetrengés
A Jagás tornateremben a "magam csendességében". A létra nagyon jól ment, 3db 5-öst is kiment + 2db 4-es, alig több idő alatt, mint a legutóbbi 5db 4 lépcsős. Azaz intenzívebben sikerült többet végezni.

Sajnos nem vittem a Gymboss-t, így igazán a pihenőket tudtam csak mérni, de azt sem pontosan. Így eltértem a szokott rendtől: 400 ismétlésre törekedtem, a lehető legkevesebb idő alatt. 40-40-40-30-30-30-30-30-30-30-30-20-20 bontás sikerült, köztük 30-35mp-s pihenők. Összesen szűk 17 perc lett. A végére kénytelen voltam lemenni 20 ismétlésre: látszik a fogásom hosszútávú állóképességi hiánya, azaz nem bírom sokáig tartani a nagyobb ismétlésszámot. Ezért a létrák utáni swingeknél megemelem a munkás időt 45mp-re (30swing) köztük 30mp-s pihenők maradnak. Szükség is van erre, mert a VO2Max-nál relatíve kevés munka/pihenő-vel dolgozom, ezt fogja ellensúlyozni ez a MetCon.

Na persze nem szabad elfelejteni, hogy mindez már a Létra után volt, ami így azért kissé más fényt vet erre. De szerintem ez így jobb is, mintha csak swing lenne.
Holnap könnyű golyós nap, húzódzkodással.

Nincsenek megjegyzések: