szombat, április 04, 2009

Fogáserősség + VO2Max


Fogáserősség előre helyezve, okulva a múltkoriból:
  1. Bemelegítés
  2. Rolling Thunder emelés, tartás: munkasúly 45kg, 55kg, 60kg (70kg megmozdítva jobbal!)
  3. Köteles farmer: (2-2 nagy kör a teremben oldalanként)@40
  4. Egykezes evezés: 2x(6-6)x67,5kg
  5. VO2Max 50x(15/15 - 8 ismétléssel)@16, összesen 400 snatch
  6. Farmer mindkét kézben súllyal: @40+(@32+@8) váltva, ameddig ki nem esett a kezemből...
  7. Nyújtás
A cipeléses gyakorlatokat hátrébb kell tenni a fogáserősség edzésében, hiszen itt már inkább izometrikus munka van.

Rollinghoz vettem 1-2 karabinert, hogy ezzel mennyivel könnyebb dolgozni! Az S alakú kampók állandóan szétcsúsztak, ezt meg az ember csak bepattintja, és már mehet is a meló! Jó hogy kb. 3 hónap után rájöttem...
Az emeléseknél a 70kg talán egy pillanatra elemelkedett a földtől jobb kézzel, de lehet hogy csak képzelődtem...

A Vo2Max-nál most 50 kört teljesítettem. Igazán ez sem merített ki totálisan, de megint lett egy vízhólyag, most meg a jobb kezemen. Ez azért már az utolsó 5-6 kör során kissé zavart.
Pedig most készültem: két egymást követő este is csiszoltam, napközben puhítottam krémmel. Valszeg a ceruzához szokott kis puha tenyeremnek sok ez az igénybevétel. (Főleg a 20 percen túli folyamatos igénybevételt jelentő VO2Max) Zokniszár vagy a cérnakesztyű? Ki kell hogy próbáljam őket.

Edzés végén egy hirtelen ötlettől vezérelve még felkaptam karonként 40kg-ot és addig sétáltam vele, amíg ki nem esett a tenyeremből valamelyik oldalon. Természetesen a (@32+@8)-as oldal volt a gyenge láncszem...

Holnap pihenőnap.

Nincsenek megjegyzések: