hétfő, április 27, 2009

Pihenőnap


Ma pihenőnap.

Elhatároztam, hogy kialakítok egy tesztrendszert, amelyben időről-időre felmérem az erő és erőállóképességi mutatóimat. Ehhez Crossfit és Kettlebell teszteket használok fel.
Jelenleg ezeket gondoltam ki, de még juthat eszembe egy-két dolog:

Maximális erő:
    Rolling Thunder max. súlyra bal-jobb (kg)
Funkcionális erő (testsúlyhoz, adott súlyhoz):
    MP @40 max. ismétlés bal-jobb (db)
    Felhúzás a testsúly 200%-ával (db)
    Fekvenyomás a testsúly 100%-ával (db)
Erőállóképesség:
    Snatch 5 perc alatt @24-gyel (db)
    Snatch 10 perc alatt @24-gyel (db)
    Linda mértékadó (perc:mp)
    Angie mértékadó (perc:mp)
Maximális súllyal való munkát csak a Rolling Thunder emelésnél tettem be, egyéb gyakorlatnál nagy a sérülésveszély. Annyit meg nem ér az egész: csak nem vagyok már 20-25 éves.
A fekvenyomásnál, MP-nél, felhúzásnál, stb. lehetne, de engem itt sem annyira a maxerő érdekel, hanem vagy egy adott súlyhoz (@40), vagy a testsúlyhoz viszonyított eredmény. (Természetesen MP-nél @48 lenne a cél hosszú távon, de egyelőre nem is bírnám, meg nincs is olyan golyóm: esetleg a Jézuskának megemlítem majd tél elején...)

Minden tesztet 3 hónapon belül megismétlek, így aránylag aktuálisak maradnak az eredmények.

Ismét összegyűlt egy kis elkölteni való pénz a Tacticalban: SMR DVD, Gripper150, Betti szalagjánál egy fokozattal gyengébb gumiszalag illetve megrendelésre egy Gripper200. Ez utóbbi a "hittérítő munkám" eredménye, mint ahogy egy már régebben is Szoboszlóról vett 150-es Gripper :))

Holnap C&P-Létra swingekkel. Király lesz!

Nincsenek megjegyzések: