szerda, április 29, 2020

Könnyű erő 10x1

Ma egy hosszabb, de könnyebb nap a könnyű erőn belül:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • C&P@44: 10x(1-1), előtte felvezető sorozatok kisebb golyókkal, 3 ismétlésekkel
  • Húzódzkodás: 10x1x(+@16, +@20, +@24 - váltogattam a golyókat) előtte néhány 3 ismétléses, saját testsúlyos sorozat
  • Fekvőtámasz (állvány, emelt láb): 2x10, lassú ütemű, de normál végrehajtás
  • Evezés golyóval@44: 2x(10-10)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Egyismétlések a két főgyakorlatban, de 10 sorozaton keresztül. A C&P gyakorlatban a @44-es golyót használtam, a húzódzkodásban pedig háromféle terhelést (@16, @20, @24). A két kiegészítőben megfordítottam a számokat, itt 10 ismétléseket végeztem, két sorozaton keresztül. Kicsit könnyített terheléssel a tegnapi naphoz képest, hiszen a fekvőtámaszban nem 10 mp-s ismétlések voltak illetve az evezésben is csak a@44-es golyóval nyomultam.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: