hétfő, április 27, 2020

Mennyiségi edzés

Ez még tegnapi edzés, csak elfelejtettem akkor beírni:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • DuplaMP: 4x5x(@32-@32), 10x(@24-@24), összesen 30 ismétlés, előtte pár felvezető 3 ismétléses sorozat
  • Húzódzkodás: 4x5 (vastag cső), 10 (párhuzamos fogás)
  • Fekvőtámasz (állvány, emelt láb) + Evezés golyóval@40: 3x(10 + 10-10)
  • Panel-Farmer: 3x(38 lépcső fel-le)x(@32-@32)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Mivel még mindig köhögök, ezért a mennyiségi napban nem kapcsoltam össze a gyakorlatokat. Így viszont a nyomásokban nagyobb golyópárt használtam. A két főgyakorlatban a 4x5 munkasorozat után volt egy-egy 10 ismétléses sorozat is, kisebb terheléssel. Fekvőtámasz-evezés páros következett (ezt összeraktam, mert azért ezek nem olyan nagy izomcsoportokat mozgatnak meg), majd zárásként egy kis panel-farmer. De most is csak a 2. emeletig mentem, mert így közel sem olyan lihegtetős, mint ha teljesen felmennék.
A munkarész simán belefért 50 percbe.

Holnap (azaz ma) hétfő és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: