csütörtök, április 02, 2020

Mennyiségi edzés

A terem ma is nyitva van:

A két könnyű erős nap után ma egy mennyiségi napot tartottam, aránylag kis terheléssel:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • DuplaMP létrák: 3x(3-5-8)x(@24-@24), összesen 48 strict nyomás 3x5 perc alatt
  • Húzódzkodás létrák: 3x(3-5-8), összesen 48 húzonc, létránként más-más fogás
  • Evezés golyóval@40 + Fekvőtámasz: 3x(10-10 + 10)
  • Panel-Farmer3x(56 lépcső fel-le)x(@32-@32)
  • Függeszkedés: 1 perc (ujjakon végzett)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Mennyiségi nap. A változatosság kedvéért duplagolyós katonai nyomásokat végeztem, nagyon feszes végrehajtással. Három létrában. Jól esett a könnyű erős napokon végzett nagy golyós felvétel és nyomások után ez a fajta mozgás. A húzódkodásban is három létrát toltam, itt volt párhuzamos fogás, ujjakon végzett (egy vastag téglalap keresztmetszetű gerendán, azaz a hüvelyujj ebből kimarad, a másik négy ujjamon lógok) és végül köteles. Mindkét gyakorlatban a létrákat öt percenként kezdtem el, azaz elég laza tempóval dolgoztam bennük.
Két kiegészítő gyakorlattal folytattam, majd egy durva panel-farmerrel zártam. Ez volt egyben a mai lihegtetős gyakorlat is. Mivel egy menet majdnem két perc, így a hátat is szépen egyberakja, mire leérek. Nem is volt "kedvem" ma külön gripperezni :-)

Holnap péntek. A karantén sokadik napja.

Nincsenek megjegyzések: