kedd, április 14, 2020

Mennyiségi edzés

Nagyon hideg lett, reggel még a hó is szállingózott. A karanténnak vége, de a szigorú kijárási korlátozások - amik az egész országra vonatkoznak - egyelőre április végéig érvényben maradnak. Annyi a könnyítés, hogy mától a 400 nm-nél kisebb alapterületű üzletek kinyithattak. De csak maszkban lehet bemenni és létszámkorlát is van. A tömegközlekedést is csak maszkban lehet igénybe venni. Mi maradunk a fenekünkön.
Ma edzésügyileg mennyiségi edzés:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • C&P@36 létra: 2x(2-2, 4-4, 6-6), összesen 24-24 ismétlés, előtte pár felvezető 3-3 ismétléses sorozat
  • Húzódzkodás (vastag, forgó cső): 4x5
  • Fekvőtámasz (állvány): 4x10, kétféle végrehajtási mód
  • Evezés golyóval@40: 4x(10-10)
  • Panel-Farmer4x(38 lépcső fel-le)x(@36-@32), körönként cseréltem a golyókat
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Mivel hideg van kint, így a nyomásokat és a húzódkodásokat nem raktam össze, külön-külön végeztem őket. Két kis létrát nyomtam, majd jött 4x5 húzódzkodás. Tegnap megtaláltam a pincében a vastag csövet, amin régebben húztam. Elég is volt belőle 4 sorozat, pláne, hogy hideg szél fúj odakint. A két kiegészítő gyakorlat követte, mindkettőben 4x10 ismétlés volt, de ha már a többit sem kapcsoltam össze szuperszettbe, akkor ezeket sem. Panel-farmerrel zártam. A @36-@32 párost cipeltem, de hogy simán meglegyen itt is a négy sorozat, és ne dögöljek bele, nem mentem csak a második emeletig. Így is fogós volt, de simán teljesíthető. Nem is kellett a sorozatok között sokat lihegnem és győzködnöm magam, hogy na, akkor kezdjünk neki a következő menetnek. Azaz pont jó volt.
A munkarész (az öt gyakorlat) bőven belefért 60 percbe.

Holnap szerda és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: