szerda, április 22, 2020

Mennyiségi edzés

Ma mennyiségi nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Összetett gyakorlatsor: 3 kör az alábbi feladatsorból (végül is 3 darab 3,6 lépcsőfokos létra)
    • C&P: (3-3)x@36
    • Húzódzkodás vastag rúdon: 3
    • Panel-Farmer: (20 lépcső fel-le)x(@36-@32)
    • C&P: (6-6)x@36
    • Húzódzkodás vastag rúdon: 6
    • Panel-Farmer: (38 lépcső fel-le)x(@32-@36)
    • Összesen 27-27 nyomás, 27 húzonc és 174 lépcső 34 perc alatt
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A mai edzés során három gyakorlatból szerveztem 3 minilétrát. Egy létrát egy 3 és egy 6 ismétléses létrafok alkotott. Még a panel-farmert is tudtam variálni: a 3 ismétléses létrafokban csak az első emeletre mentem fel (és vissza), a 6 fokosban pedig a második emeletre. Két különböző golyót vittem, de mivel csak három létrát végeztem, így nem pont egyforma lett a terhelés a két oldal között. De annyi baj legyen. Amúgy eredetileg négy létrát gondoltam, de három után bőven elégnek érzeztem a mennyiséget, pláne, hogy két könnyű erős nap van mögöttem. A második létrától kezdve  keményen lihegtetett, úgyhogy kardióedzésnek is jócskán megfelelt.
Az első létra 8 perc, a második 12, a harmadik 14 perc alatt lett meg, azaz ebből is látszik, hogy egyre többet "gondolkoztam" egy-egy gyakorlat előtt :-)
Összeségében nagyon tetszett ez a kis miniedzés, ilyen is kell.

Holnap csütörtök és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: