péntek, február 17, 2012

Bónusz: Man Maker és Swing

Ma időm nagyon szűkös, így egy összetett gyakorlatsorra esett a választásom:
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Snatch: 100x@16, 10 ismétlésenként kézcsere, folyamatos meló - a bemelegítés része

  3. Man Maker @32-@32: 5x5, körön belül nincs golyóelengedés. Egy kör kb. 2:30 perc, a körök közt 2 perc pihi

      ugrás fekvőtámaszba, a kezek a golyók fülén
      renegát evezés az egyik oldalra
      fekvőtámasz
      renegát evezés a másik oldalra
      fekvőtámasz
      ugrás vissza széles terpeszbe, hogy a golyók a lábak közé kerüljenek
      dupla clean&press
      és kezdődik az egész elölről...

  4. Egykezes Swing Piramisban: Minden percben 10-10 ismétlés karonként, a percből maradék idő pihi: @24, @32, @36, @40, @44, @48, (itt egy extra perc pihenő) @44, @40, @36, @32, @24. 12 perc alatt 220 ismétlés. Állat!

  5. Tépésgyakorlás: RTerápia 8db

  6. SMR
A Man Maker dupla @32-vel végrehajtva komoly meló. Néhány hete végeztem dupla @24-gyel 5x10-et, most kissé feljebb váltottam. A nehézsége a folyamatosságban rejlik, no meg a dupla @32-ben... :))
Körön belül nem kapkodtam, minden mozdulat nyugisan kivitelezve, így egy ismétlés kb. 30mp-ig tart. Elég is volt.

Egy kis szusszanás után még egy bő 10 perces swing. Mivel hétvégén maximum úszni jutok ki, így a mai intenzív edzéssel biztosítottam, hogy a hétvégén a lelkiismeretem nyugiban legyen edzés szempontjából.

Holnap szombat és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: