csütörtök, február 09, 2012

BUC és Erőkörök

Késő délelőtti edzés. A célgyakorlat BUC volt, majd erőkörök és a végén Panel-Farmer:
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Snatch: 100x@16, 25 ismétlésenként kézcsere, folyamatos meló - a bemelegítés része

  3. BUC: 4 lépcsőben fel, majd
    5 kör: jobb 3x@44, bal 3x@40

  4. Húzódzkodás + MP + Köteles bicepsz: 2 lépcsőben fel, majd
    3 kör: 5x(+@16) + (5-5)x@40 + 5x@40, a körök közt 2 perc pihi

  5. Tépésgyakorlás: Hgomba 8db, valamint vegyes szórólapok

  6. Panel-Farmer: 2x(le=90lépcső + 1 perc pihi + fel=90lépcső + 2 perc pihi)x(@44-@48), azaz a 4. emeletről a pincébe, majd vissza. Lefelé bal kézben a @48, felfelé a jobban

  7. SMR
A BUP alapja a biztos BUC, így ma ez volt a célgyakorlat. Egy BUC-ot 2-3mp-ig tartottam fent, azaz addig, amíg úgy éreztem, hogy ebből biztos nyomást lehetne indítani, vagyis én uralom a golyót. Összesen talán oldalanként 2-3 rossz ismétlés volt (ezeket nem ismételtem), ez nagyon biztató.

Egy kis erőkörözés következett. Ebbe már húzódzkodást és MP-t is beraktam, persze csak módjával. A bal könyökömet olyan 90%-osnak érzem, azaz szűk két hét alatt sikerült kikúrálnom belőle azt a gusztustalan húzódást.

A szokásos tépegetés után zárásként egy brutális Panel-Farmer a két legnagyobb golyómmal. Hogy ez milyen nehéz gyakorlat...

Most edzés végén már érzem, hogy mindkét karomban az alkar szalagjai igencsak kaptak ma a BUC-nak hála, így arra egy kis kényeztető masszázst még lesz.

Holnap pihinap, hétvégén meg szülinap :-)

Nincsenek megjegyzések: