szombat, február 11, 2012

Uszoda

Délelőtti meló, aztán kora délutántól uszoda. Még volt az uszodai edzőtermi bérleten egy alkalmam, így ma nem golyózás volt, hanem edzőtermi rudas edzés, majd úszás és szauna:
  1. Bemelegítés

  2. Húzódzkodás: 4 lépcsőben fel, majd 5x2x(+30kg)

  3. RT-emelés + Nyomás ferde padon + Helyből felvétel: 2 lépcsőben fel, majd
    3 kör: (5-5)x65kg + 5x100kg + 5x90kg

  4. Kézisúlyzó tartás: (30kg-30kg), (27,5kg-27,5kg), (25kg-25kg), (22,5kg-22,5kg), (20kg-20kg), mindegyik párt 1 percig tartottam, majd azonnal váltottam a következő párra. Összesen 5 perc alkar-rohasztás...

  5. Nyújtás, Lógás (henger nincs)

  6. 1 kör szauna
  7. 40' Úszás: gyors és hát
  8. 2 kör szauna
Az edzésrészből kihagytam a mennyiségi részecskét, a fene akar hétfőn úgy mozogni, mint egy robot. Most erőfejlesztés van és nem kinézetre gyúrok. Csak hátráltatna.

Az uszoda vize most is kissé hűvös volt, de sebaj, mert legalább kevesen voltak benne. Minden rosszban lám van valami jó is. Két pályán edzőtábor, hatalmas delfinuszonyokkal úsztak. Na, ha én a békatalppal gyors vagyok, akkor ezek a srácok meg mint a rakéta.

Holnap szülinap.

Nincsenek megjegyzések: