csütörtök, február 23, 2012

Erőkörök és Masszázs

Ma nem szakadtam bele az edzésbe, ráadásul közvetlen edzés után masszázs is volt:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. PullUp: 4 lépcsőben fel, majd
    3x2x(+@32x), olyan volt, mintha még lógott volna rajtam egy féltégla

  3. C&P + PullUp + Erőkar tégla: 2 lépcsőben fel, majd
    3 kör: (5-5)x(@40) + 5x(+@16) + (5-5)x6,25kg

  4. Egykezes swing: 10x(minden percben 10-10 ismétlés, a többi idő pihi)x@40, összesen 200x@40 szűk 10 perc alatt

  5. Tépésgyakorlás: FEŐr 8db

  6. 40 perces teljes testmasszázs
Az erőkörökben elővettem már az erőkar téglát is, olyan régen használtam, hogy gyorsan le is vettem egy tárcsát róla :-)

Az egykezes swing végig ugyanazzal a golyóval ment. Az elvégzett munka kb. ugyanannyi, mintha piramisban végezném (@24-től fel @48-ig, majd vissza @24-ig), de mégis könnyebbnek tűnt, mint a piramis. Szerintem azért, mert mivel végig @40 a golyó, így nem kell állandóan egy-egy új terheléshez alkalmazkodni.

A masszázs jó volt, Betti el is fáradt benne rendesen: kissé elszokott tőle. Vagy rajtam jelent meg hirtelen +20kg izom...

Holnap GTG-s fogáserő.

Nincsenek megjegyzések: