vasárnap, február 05, 2012

Úszás és szauna

A tegnap esti nagy hóban oda-vissza szánkóhúzástól bizony izomlázam lett. Na nem akkora, hogy lépni se tudok, de azért érződik. Ezért ma gyalog mentem az uszodába, úgy is alig szoktam hosszabbakat gyalogolni:

  • 20 perc gyaloglás a ropogó hóban
  • 1 kör szauna
  • 40' Úszás: gyors és hát
  • 2 kör szauna tenyérdörzsikével
  • 20 perc gyaloglás vissza, csak nem maradtam ott éjszakára

    Az uszoda vize bekékült. Az úszómester szerint (ezt már mástól is hallottam) a vezetékes víz nagy mennyiségben - ugyanis ezzel töltik fel az évente egyszer teljesen leürített medencét - ilyen zöld és zavaros, majd a különböző kezelések hatására válik a megszokott kékes színűvé.

    Ez ok. De az már nem ok, hogy megint 24-25C körüli volt, ami azért úszni kicsit hideg. Mindegy, egy kör szauna után már alig tűnt hidegnek, pláne, hogy tepertem, mint állat.

    A szauna merülője talán még hidegebb volt, mint a múlt héten. Épp, csak jégdarabok nem úsztak benne. Ez viszont megint egy hatalmas OKÉ!

    Holnap pihinap és talán GTG-s fogáserő.
  • Nincsenek megjegyzések: