kedd, február 21, 2012

BUP és Erőkörök

Tegnap iszonyat lustaság volt rajtam, így edzés helyett a Naruto Shippuuden-t néztem. Már vagy 300 részt láttam, (a sima Naruto-val együtt), de még van vagy 150. Nagyon rá vagyok mostanság kattanva:

A mai mozgás:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. BUP: 3 lépcsőben fel, majd
    10x(1-1)x(jobb: @40, bal: @36)

  3. Renegát evezés + Padlónyomás + Köteles bicepsz: 2 lépcsőben fel, majd
    3 kör: (5-5)x(@48-@44) + (5-5)@48 + 5x@44

  4. Snatch: 8x(minden 90mp-ben 10-10 ismétlés, a többi idő pihi)x@32, összesen 160x@32 bő 11 perc alatt

  5. Tépésgyakorlás: RTerápia 8db

  6. SMR
A BUP során voltak duplák is, szimplák is, de 10x(1-1)-nek vettem. Végre nem érzem már a bal könyöknél a húzódást, így rámentem vele a szokott méretű golyókra mind a BUP-ban, mind az erőkörökben.

Az intervallumos snatch nagyon kipukkantott, eredetileg 10 kört terveztem, de 8 után tüdőügyileg feladtam. A 90 mp-s beosztás pontosan 1:1-es munkát jelent, mert a 10-10 snatch 44-46 mp körül van meg, így szinte ugyanennyi időm maradt pihenni is. Az elkövetkezendő edzések során kissé ráállok erre az edzés végi lihegtetős részben, mert szeretném a 200-at elérni belőle. Látszik, hogy nagyon 100 körüli ismétlésre vagyok belőve, addig nagyon flottul ment, onnantól jöttek a gondok...

A fogást ellenben egyáltalán nem nyírta ki, a tépés során simán tudtam a 8db-os magazinkupacot tépni.

Holnap GTG-s fogáserő.

Nincsenek megjegyzések: