kedd, február 28, 2012

Erő és Snatch és Kártyatépés

A szokásos móka, edzés végén kártyatépéssel:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. BUP: 3 lépcsőben fel, majd
    5x2x(jobb: @40, bal: @36)

  3. Renegát evezés + Padlónyomás + Köteles bicepsz: 2 lépcsőben fel, majd
    3 kör: (5-5)x(@48-@44) + (5-5)@48 + 5x@44

  4. Snatch: 8x(minden 90mp-ben 10-10 ismétlés, a többi idő pihi)x@32, összesen 160x@32 bő 11 perc alatt

  5. Tépésgyakorlás:
      HGomba 2x8db
      Piatnik-os dupla magyar (66 lap pótlapokkal együtt)
      Piatnik-os magyar 4 felé

  6. SMR
Az edzés részt szépen lepörgettem, a tépésgyakorlás során készítettem videót is. A minőség nem a legjobb - majd gyűjtök egy jobb gépre is, csak már annyi mindenre gyűjtünk, pl. fűtésre... :) - de a lényeg az látszik.

Dupla magyar (66 lap), kb. 16-17mp alatt:



Kissé elügyetlenkedtem a kezdőtépést, de az egészét tekintve bőven 20mp alatt vagyok vele. Pár napja gyorsabban is sikerült, de a lényeg, hogy kb. feleannyi idő alatt tudom, mint bő egy éve. Ja, és akkor totál kidöglöttem, most meg egyáltalán nem viselt meg a tépés.
Ez meg több, mint 2 éves tépés, na az meg küzdés volt a javából.

Magyar 4 felé:



Ez inkább csak érdekesség. Már régebben is felvettem egy ilyet, akkor bizony megkínlódtam ezzel is. Most meg...

A fejlődést mindenképp a rendszeres tépésnek illetve a sokféle kiadványnak köszönhetem. Ezekkel egyrészt sokféle módon kell erőt kifejteni, másrészt 10-20 tépés is van egy blokkban, azaz a mennyiségi edzés is egyben, magyarán jól bírom az ilyen jellegű erőkifejtést.

Holnap GTG-s fogáserő nap.

2 megjegyzés:

Bajzáth Attila írta...

Gratulálok! Szép!

Sanyi, az ugyi vagy ügyi gyerek írta...

Ugyi! Amúgy köszi!