szombat, február 04, 2012

Szombati lustaság és hólapátolás

A délelőtti meló után eredetileg ma uszodai edzés lett volna. De ez a tetves hó tegnap este óta esik és ráadásul pont az uszoda irányából erősen fújja a hideg északi szél. Ennyi nekem pont elég is volt, hogy az otthon melegéből kinézve, azonnal lebeszéljem magam az uszodai kirándulásról. 10 évvel ezelőtt simán kimentem volna, meg ki is mentem, de most...

De végül is minek, amikor itt van a sarokban egy komplett edzőterem. Így helyette egy kis golyózás, minden rendszer nélkül:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. BUP: jobb: 5x@32, bal: 5x@24, ballal nagyon óvatos körök @24-gyel
  3. Snatch: 5x(10-10)x@32, minden 20 ismétlés után 1 perc pihi, nehogy má' megártson...
  4. Clean: 5x(5-5)x@48
  5. Swing: 5x20x@48, itt is nagggyon kényelmesre vettem a figurát: 1 perc pihik
  6. RT-s egykezes evezés: 5x(5-5)x@48

  7. Tépésgyakorlás: Prosztata-kampány 70(!) db

  8. SMR
Hát nem szakadtam bele a mai edzésbe, de ilyen is kell. Persze, azért ma is megvolt egy kis egyéni csúcs: 70db-ot téptem a prosztata-kampányos kiadványból. Ez összesen 8db (70x3=)210 lapos tépést és 8 db kb. (35x3=)105 lapos tépést jelent, amíg teljesen konfettivé nem aprítom.
Ügyi vagyok, vagy csak kiszáradtak és elvékonyodtak a lapok...

A tenyerem egy merő dombság lett a héten kissé hangsúlyosabb gripper és ballisztika miatt, így remélem holnapra legyűröm a Panel-Öcsi szindrómát és megpróbálkozom egy uszodai kiruccanással. Vagy mégsem?

Na, este fél nyolctól azért kaptam a jóból:

1000m szánkóhúzás, persze Bazsi rajta ült
1,5 óra hólapátolás, folyamatos meló, sőt, még tetőről hóleszedés is volt benne
1000m szánkóhúzás, Bazsi ismét csak rajta ült

Összesen 2 óra, elfáradtam és lefőttem, mint a kávé.

2 megjegyzés:

Zsolti írta...

Ejnye! Pont ilyenkor kellene kimenni a hóesésbe edzeni, amúgy oroszosan! :) Extra motiváció a mozgásra!

- Zsolti

Sanyi, a mértéktartó gyerek írta...

Igen, havat lapátolni.