szerda, február 22, 2012

Fogáserő gyakorlás

Ma egy kis fogáserő gyakorlás, hogy ne legyen egyhangú a délután:

  • Gripper: jobb: 5xG300, bal: 5xHG250
  • RT-tartás: (15"-15")x(@48+@8)
  • Szeghajlítás: 1db 6x180

    Összesen 8 kör, óránként. Az RT-s tartásban 56kg-ra emeltem a tétet, ezt tartottam 15-15mp-ig. A gripper könnyített volt, mert csak a HG-vel melóztam. Az egyik szeg eltört a hajlítás során:


    Inkább anyaghiba, mintsem én vagyok ilyen bika...

    Délelőtt Debrecenben voltunk és többek között végre tudtam 10db (ennyi volt összesen a boltban) piros Piatnik-os magyar kártyát venni 179 ft/db áron. Ezzel tudom felmérni, hogy mennyit is fejlődtem tépésben, mert régebben ezt téptem. Este meg is néztem, hogy mennyi az annyi:

  • Tépésgyakorlás: HGomba 2x8db
  • Kártyatépés: két teljes pakli Piatnik-os magyar kártya (66lap) tépése

    A magyarról fogok videót is készíteni, mert jó rögzíteni a fejlődést. Bő egy éve még 35mp alatt sikerült...

    Holnap szerda.
  • Nincsenek megjegyzések: