szerda, február 01, 2012

Fogáserő gyakorlás

Ma a délutáni meló közben óránként:
  • Gripper: jobb: 10xCoC2,5, bal: 10xCoC2
  • Szeghajlítás: 1db 6x180

    Összesen 8 kör.

    Bizony, ma voltam a „vasbótba” és vettem 5kg 6x180-as szeget 1650ft-ért. A múlt heti tricepsz-könyök húzódás ráébresztett, hogy egyelőre elég nekem ekkora szeg is. Kicsi vagyok, Éhes vagyok. De nem Vuk lakik bennem, hanem a kilencfarkú róka. Éljen Naruto!

    Este:
  • Gynazol- szórólap: 3x15 adagos kupac. Ennél a fedőlapok vékony műanyag bevonattal bírnak, így csak az egyik oldalról lehet őket tépni, ezért kb. 4 cm széles csíkokra szaggattam. Keresztbe csak 5db-os kupacokban tudtam eltépni a fólia miatt. Igenyösen kemény lapok alkották, úgyhogy rendesen gyepálta a tenyerem és az ujjaim: ezért jók ezek a szórólapok, mindegyik rejt egy-egy apró kihívást.
  • Nincsenek megjegyzések: