hétfő, február 06, 2012

Fogáserő gyakorlás

Ma nem sok dolgom volt, így a mai gyakorlás egyben unaloműzés is:

  • Gripper: jobb: 10xCoC2,5, bal: 10xCoC2
  • Szeghajlítás: 2db 6x180

    Összesen 8 kör, óránként. Este pedig:

  • Tépésgyakorlás:
      EgészségŐr 6db (fényes A4-es magazin)
      Kártyatépés: 1 pakli francia Felsőtárkány gyártmányú
      Kártyatépés: 1 pakli „vakító fehér” francia kártya - Ez a jelenlegi erőszintem csúcsát képviseli!

    Természetesen egész nap befőttesgumi.

    Kártya és kártya közt nagyon nagy különbségek vannak. A Felsőtárkány gyártmányú pakli egyszerűen röhej: szinte kettétörik a kezemben. Ellenben a „vakító fehér” francia kártya a jelenlegi erőszintem csúcsát jelenti. Amikor megvettem ezt a „vakító fehér” kupacot, a köztük lévő magyart is alig bírtam eltépni és egyszerűen lehetetlennek éreztem, hogy valaha az ebből az anyagból készült franciát el tudom tépni. Pedig ekkor már a TacTicalos ProPoker francia 20mp-n belül volt. És eljött ez a nap. Már pár hete is kettékaptam egyszer, most meg megint, úgyhogy ez már a kezemben van. Ja, meg a kilencfarkú ereje is itt van...

    A kép semmit sem mond a nehézségről, de számomra fontos állomás (a háttérben a felsőtárkányi pakli):


    Holnap golyózás.
  • Nincsenek megjegyzések: