kedd, szeptember 04, 2012

Favágás - ismét

Ma délelőtt a tegnap megrendelt 1 erdei köbméter tölgyet hasogattam konyhakészre. Talán valamivel könnyebben hasad, mint a bükk. Persze, ebből is került ki 4-5 görcsös kugli, ezeket most meghagytam egy edzés utáni metconnak.

Összesen 5 óra meló, amíg felvágtam, beraktam és feltakarítottam a szemetet. Pont feleannyi lett, mint a szombati (behordásnál pontosan lehet látni a mennyiséget). Négy nap alatt legalább az erdei köbméter mennyisége nem változott. Ennek örülni kell, mert a mai világban egyik nap gyilkos, másik nap nemzeti hős...

Két óra fejszecsattogás eredménye:


Vége a 4 napos csöndnek a lakásban, ugyanis ebéd után visszahoztam a TV-t. Kemény menet volt, mert először sík terepen 100m, majd fel a 4. emeletre. Mindezt teli hassal. Letenni nem lehet, mert a földről nagy erőlködések árán lehetne csak visszaemelni, olyan brutális nagy és nehéz doboza van (illetve a teli has nekinyomódik a képernyőnek :-) TV-s Panel Farmer.

Holnap szerda.

2 megjegyzés:

Zsolti írta...

Nincs is hasad! :D Ez aztán a funkcionális média-hordozó! :) Éljen Papp Laci...

Névtelen írta...

Pont akkora a hasam, hogy egy egészséges grillcsirke 4-5 koviubival belefér. Vagy egy fél dinnye...

Hát nem Junoszt a tévénk, bár sokszor az is bőven elég lenne.