szombat, szeptember 29, 2012

Héron-mix és Szeghajlítás

Ebéd utáni mocorgás:
  1. Bemelegítés + SMR
  2. Héron-mix + Húzódzkodás
      (3-3)@16 + 5
      (3-3)@24 + 3x(+@16)
      (3-3)@32 + 3x(+@24)
      10 kör: (1-1)@40 + 1x(+@40), három percenként kezdtem neki egy körnek
  3. Szeghajlítás: 5x(6x180), majd 3x(7x200)
  4. Függeszkedés(2): 3x1 perc
  5. SMR
Az edzés gerince a megfelelő felvezetés után Héron-mix volt a @40-es golyóval, gyakorlás jelleggel. Mellé beraktam egy-egy húzódzkodást szintén @40-nel. Fél óra gyakorlás. Minden 3 percből a fele volt tiszta pihenő.

Ma a „Köpjük ki a tüdőnket!” rész elmaradt, mert bizony a tenyerem már nagyon dimbes-dombos, de holnap lesz uszoda, ahol készítek egy újat magamnak. Mondjuk nem is hiányzott, kissé lusta is voltam. Ennyi belefér.

A fogáserő szeghajlítás volt, ahol egy hirtelen ötlettől vezérelve előkaptam már a 7x200-as szeget. Hármat el is hajlítottam belőle. No persze, nem egyszerre.

Edzés végén nyújtásnak is beillő lógás és jöhetett az ország idei tortája. Hát, inkább disszidálok...

Zoknik és szegek:

Mellesleg ma előléptem okoskodóvá, remélem nem írtam sületlenségeket :-)
Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: