vasárnap, szeptember 30, 2012

Uszoda és Dió

Ma uszodai kikapcsolódás, természetesen délben, mert ekkor vannak a legkevesebben:
  • 1 kör szauna
  • 60' úszás: gyors és hát váltakozva
  • 2 kör szauna: közben két új tenyeret készítettem magamnak
Nagyon pöpecül ment a mozgás, nem akartam megszakítani a végén mellúszásra való áttéréssel. Ezért csak gyors és hát volt ma.
Jól esett az úszás, frankón kiegészíti a sok erőjellegű mozgást ez a könnyed egy órás folyamatos mozgás.

Délután még egy teljes testes edzésnek beillő diófa-mászás is volt. Ugyanis a város környékén egy (nem körülkerített) kis kertben van egy hatalmas diófánk. Arra másztam fel és mozgattam meg azokat az ágakat, amiket megtudtam. Olyan 12-14 méter magasra lehetett felmászni rajta, őszintén megmondva kissé paráztam is a tetején. Lehet ezt is fel kellene venni az edzésmódszerek közé?!
Tisztára Ong-bak...

Mellesleg egy hegylakó odaérkezésünkkor éppen a fa alól szedegette a diót, meg is kérdeztem, hogy „Na, van alatta?  ”, mire ő „Van-van, csak szedni kell!”, úgyhogy egy pillanat alatt szedtem két kis vedernyi diót :-))

A dió számomra a reggeli egyik fontos összetevője (mindennap fogyasztom) és bizony fél kiló tisztított dió 1200-1500 Ft körül mozog. Nemhiába rajzanak ki ilyenkor a bodzaszedők...

Holnap hétfő és edzésügyileg pihinap.

Nincsenek megjegyzések: