szerda, június 17, 2009

Pihenőnap (Gripper)


Ma pihenőnap, 5 Gripper-körrel.

Ha a befőttes gumival kellően sokat hajlítózok, akkor jobb kézzel időnként koccig nyomom a 300-ast!
De ehhez már egyrészt be kell melegíteni, másrészt a hajlítókat kellően megdolgoztatva, az idegrendszer is pihen a feszítők nagy megterhelése előtt. Ez a +20%-nyi pihentetés kell még nálam a 300-ashoz. Olyan ez, mint, amikor a testépítők szuperszettben dolgoznak meg egy hajlítót a feszítő párjával. (pl. bicepsz-tricepsz).
Csak úgy előkapva, meg fényévekre van a két szár egymástól...

Délután volt még egy kis kártyatépés: 52 lapos magyar kártyacsomag szűk 1 percen belül, majd egy kis konfettigyártás.

Az 52 lap kezdeti betépése egyből sikerült olyan 1,5cm-re, majd 4-5-ször neki kellett futni motoros fogással. Lehet, hogy az ellentétes fogást kellett volna még egy kicsit erőltetnem az elején, de ez most így sikerült:


(Minden pakliban van 1 pótlapszerű plusz lap: 2x32 + 2 - 14 = 52)

Most olvastam vissza - na, erre jó az edzésnapló - hogy februárban 55 lapot is eltéptem, de 4-5 perc alatt, ráadásul nem is tudtam jól betépni a kezdő fogással! Most meg egy nagy levegő és simán betéptem.

Ez mindenképpen fejlődést jelent, hála a sok-sok kiegészítő gyakorlatnak - hiszen igazából maga a konkrét tépés mostanság háttérbe van szorítva - amelyre magamtól nem jöttem volna rá: köszi B!

Délutántól egészen késő estig a debreceni Aquaticum vendégei voltunk mind a 4-en! Jó volt!
Még 6 hónapot kell aludni és Szoboszlón is megnyílik az AquaPalace, amelynek egy sarkában elfér az egész Aquaticum! :)) Na jó, két sarkában.

Nincsenek megjegyzések: