szombat, november 19, 2011

Fogáserő és „300”

Ma uszoda lett volna, de lusta voltam kimenni, majd holnap. Helyette maximális illetve hosszútávú fogáserő gyakorlása ballisztikával összekötve:
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Tépésgyakorlás: Prosztata-kampány 60db
  3. Szeghajlítás: 5x(6x180), 3x(7x200), elfogytak a szegeim :-(
  4. Gripper: Ebben most nem tartottam rendszert, de volt ez-az

  5. 19 perc aerobik:
      Snatch - letétel nélkül, egy kézcserével: (50-50)x@24, az 5 percből megmaradó idő pihi
      Egykezes swing - letétel nélkül, egy kézcserével: (50-50)x@24, az 5 percből megmaradó idő pihi
      Clean - letétel nélkül, egy kézcserével: (50-50)x@24, az 5 percből megmaradó idő pihi
      Hídtartás - 3x1 perc meló, köztük fél perc pihenőkkel

  6. SMR
Lám, elég néhány reklámkiadvány, pár szeg és egy @24-es golyó az üdvösséghez...

Az aerobikban a snatch 3:50 alatt, a swing 2:40 alatt, a clean 4:10 alatt volt meg, azaz a swing után volt egy kicsit hosszabb pihenő. Mivel előre sejtettem, hogy a clean lesz a legnehezebb - hiszen ezt ilyen nagy mennyiségben nem szoktam végezni, míg a snatch, swing azért rendszeres vendég - így azt raktam ucsó gyakorlatnak.
A három gyakorlatban az egyszerre végzett 50-50 ismétlés a fogást annyira nem cseszegette, csak van valami látszatja a rendszeres fogáserősítésnek. (Vagy kicsi volt a golyó...)

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: