vasárnap, január 05, 2014

Masszázs és Uszoda

Délelőttre hívtunk egy masszőrt, mert Bettinek totál be van állva a háta, a vádlija, a mindene. Persze, ekkor már én sem maradhattam ki a jóból:
  • 1 óra teljes testmasszázs: meg lettem dicsérve, hogy az izomtömegemhez képest mennyire laza vagyok, csak nehogy szét essek :-)
Kora délután családi mozi és ha már ott voltunk, akkor bevágtam egy óriás hamburgert 4 hússal a „Fald fel Amerikát” étkezdében. Ha már ennyire laza vagyok.
Kora este jutottam ki az uszodába, ahol ekkor van a csúcs. Így előre vettem egy rövid szaunát és aztán jött az úszás zárásig. Ekkor már csak 2-3 fő/pálya volt a leosztás:
  • 1 kör szauna, tenyérdörzsikével
  • 2000 m úszás: gyors úszás, határozott iramban - itt is a levegővételen múlik minden :-)
Holnap hétfő és kezdődik a meló :-(

Nincsenek megjegyzések: