szerda, december 26, 2018

Duplagolyós Görner-létra

Főszezon 2250 méter magasan:

Cél a völgy, 1000 méteres szintkülönbségű sípálya tetején:



Ma Bazsival mentem edzeni, jó sokan voltak. Együtt bemelegítettünk, aztán Bazsi egyedül letolta az edzését. Nekem kis súlypárokkal duplagolyós meló következett:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek@40: 10, 12, 14, 16, 18, 20, összesen 90 lendítés
  • Görner-létra + Húzódzkodás: 1G(@20-@20) + 1G(@24-@24) + 1G(@28-@28) + 5 húzonc, 9 sorozatot végeztem cirka 35 perc alatt
  • Panel-Farmer: (@32-@32), (@36-@36), (@40-@44), (@44-@40), (@36-@36), (@32-@32), minden súlypárral 20 lépcső fel-le, bő 6 perc alatt lettem kész
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 3x10, lassú lendületmentes végrehajtás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés
Ennyike.
A bevezető swingek után gyakorlós napot tartottam. Három lépcsős Görner-létrát toltam a végén húzódzkodással megfejelve. Minden láncszemnél törekedtem a mintaszerű végrehajtásra, a húzódzkodásnál pedig a merev testre. Összesen 9 sorozatot végeztem, ami 27 dupla szakítást, 27 katonai nyomás, 27 felvétel és nyomást, valamint 45 húzódzkodást jelentett. A húzoncoknál háromféle fogást váltogattam (normál, széles és párhuzamos). Mindet az erőkereten végeztem, ott ugye nem ér le a lábam, ezért lehet végre merev testest végrehajtani. Nem is kötöttem magamra semmit, cél a mintaszerű végrehajtás volt.
A második gyakorlatkupac panel-farmer volt, piramisban végrehajtva. Jól meglihegtetett, hiszen alig pihentem közben.
A végén hasizom (a hídtartást most kihagytam), aztán szauna.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: