csütörtök, március 14, 2019

@24-es meló

Az elmúlt héten nem volt lehetőségem edzeni, de ma már szabad a vásár. Amúgy két napja reggelre 10-11 cm friss hó esik, úgyhogy a 1-1 órányi hómelóval indul a nap. Hurrá.... :-(
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Szimpla @24-es meló:
    • 3x20 - kétkezes swing
    • 3x(10-10) - egykezes swing
    • 3x(10-10) - snatch
    • (10-10) - clean&press, váltott kezes, padlóról indított
    • (10-10) - bup
  • Dupla @24-es meló:
    • 10 - dupla clean&press, padlóról indított
    • 10 - dupla snatch&press, , padlóról indított
  • Vegyes gyakorlatok:
    • 2x10 - húzódzkodás (normál illetve párhuzamos fogás)
    • 2x10 - fekvőtámasz állványon, emelt lábbal, lassú végrehajtás
    • 2x(10-10)x(40kg) - FG-s egykezes evezés
    • 2x10 - lábemelés nyújtott lábbal
    • 2x40mp - függeszkedés, egyik oldalon vastag törölköző, a másik oldalon FG, majd csere
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike. Az elmúlt edzésen hasonló gyakorlatsor toltam végig a @32-es golyókkal, most - azért egy hét csak kimaradt, bár volt meló dögivel - a @24-es golyókat maceráltam. A ballisztika rész mennyiségén jócskán emeltem, a többinél pedig 2 sorozatokat végeztem, de 10 ismétléssel. Azért a duplagolyós rész 2 sorozata rendesen leizzasztott. Vegyes kupaccal fejeztem be. Egy órába belefért a munkarész.
A legvégén persze szauna.

Tetszik egy a golyós melósor s pár kiegészítő gyakorlattal együtt, el is határoztam, hogy egy darabig ezt fogom végezni. ma a@24-es golyó(kk)al kezdtem, következőleg a @28, majd @32, aztán esetleg @36, vagy kezdem ismét elölről.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: