vasárnap, szeptember 06, 2020

Nyomások

Még mindig őszi idő. Állandóan lóg az eső lába, bár túl hideg nincs. Ma nyomásos nap:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP@28 + FG-s Húzódzkodás létrák: 2x(3-3 + 3, 5-5 + 5, 7-7 + 7), a húzoncnál az első létra normál, a második párhuzamos fogású
  • Ferdepados mellnyomó + Invertált evezés: 4x(emelkedő terhelés max ismétlés + max ismétlés), az evezésnél a széles és szűk fogást váltogattam
  • Vízszintes mellnyomó: 4x(15 feletti max ismétlés), durva volt, nem is raktam be mellé semmit
  • Köteles lenyomás csigán: 4x(széthúzott kötél a végpontban + szűk fogás), mindannyiszor max ismétlésre mentem 12+ ismétlésszám sorozatoként
  • Alkarprogram:
    • Wrist Roller: 2x(1 befelé - 1 kifelé - 1 befelé - 1 kifelé), az első sorozat @48, a többi @48+@6
    • Kézisúlyzó görgetése az ujjakon + Kézisúlyzó alkar feszítőkre padon: 4 sorozat 10-12 ismétlésekkel
    • Függeszkedés variációk: 3x30mp (normál, párhuzamos fogás, széles), pihi nincs 
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltózuhany
Ennyike.
A BUP jó nehezen ment, ingott, billegett, nem éreztem ma a golyót. FG-s húzoncot raktam mellé, ha már fogáserő. Lehet ez tett be a BUP-nak is :-), pedig máskor is voltak már párban. A fene tudja, ma ez egy ilyen nap volt.
A gépes mellgyakorlatokban jól kikészítettem a célizmot, amit aztán megtetéztem egy tricepsz gyakorlattal. Mind lassú, koncentrálós ismétlés volt, asszem tuti izomláz gyanús, pedig nyújtogattam szorgosan minden sorozat után.
Az alkarprogramban a tekerésnél az első sorozat után a @48-as golyóhoz hozzáraktam egy @6-ost, hát durva lett, pláne, hogy négy tekerés alkot egy sorozatot.
A szaunában végre bejutottam a punnyadó medencébe, bár éppen csak. A rossz idő, meg a vasárnap mindenkit a fürdőbe csábított. Ráadásul még családi nap is van ilyenkor, azaz 14 év alattiakat is be lehet vinni. Itt hamar kezdik a szaunázást.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: