csütörtök, október 29, 2015

Csütörtöki minike fogfájással

Tegnap estétől ma délutánig kisebb-nagyobb megszakításokkal iszonyat fájt az egyik fogam. Amit pár napja csináltattam meg. Így késő délután fogorvos, gyökérkezelés elindítása. Tegnap éjszaka kb. 4 órát sikerült aludni, délután még egyet, így a mai nap épp csak elvoltam. Fogorvos utáni edzéske, előtte a világom sem tudtam:
  • Snatch@24: 6x20, letétel nélkül
  • MP@24: 5x(5-5), talán mintha a jobb oldal alakulna valamit, de inkább nem kiabálom el
  • Felhúzás: 10x60kg, 10x100kg, 5x130kg, 3x5x160kg
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 3x(1-1), 3x(10mp - 10mp)
  • Wrist Roller@40: 2x(kifelé-befelé)
  • Snatch@32: 5x(15-15, minden két percben kezdtem, a maradék idő pihi), 150 ismétlés 9 perc alatt
  • Hengerezés, nyújtás: 25 perc
  • Szauna: 2 kör
Ennyike. A kialvatlanság a Rolling Thunder-nél volt tetten érhető, közöm nem volt a szokásos gyakorló súlyokhoz. 10 kg-mal kevesebbel melóztam, de még ezt is maxnak éreztem. A többit simán lepörgettem, még két kör szaunára is volt időm. Mostanra az érzéstelenítés kiment és bizony sajog piszkosul a kezelt fog. Valszeg ismét kell valami fájdalomcsillapító, mert azért jó lenne most már aludni is valamit.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: