kedd, október 13, 2015

Gyógytorna 29.

Kényelmes délelőtti edzéske, ma sem kellett rohannom. Persze azért maradtam a bő félórás mozgolódásnál, hiszen utána torna:
  • Pincérnyomás + Snatch: 3x(5-5 + 10-10)@24,  3x(5-5 + 10-10)@32
  • Pincérnyomás@36: 5x(2-2)
  • Swing@40: 10x(10 ismétlés minden fél percben, a maradék idő pihi), összesen 100 szűk 5 perc alatt
  • Függeszkedés RT-n: 5x(10-15 mp, mikor meddig bírtam)
  • Függeszkedés: 2 perc egyszuszra, mennyivel könnyebb így, mint a Rolling Thunder-en :-)
  • Gyógytorna: 60 perc
  • Szauna: 2 kör
Ennyike. Nagyon nem erőltettem meg magam, bár azért a @36-os pincérekre nagyon kell koncentrálni. A mai fogáserő függeszkedés volt, először Rolling Thunder-en 5 kör, majd egy 2 perces brutálka csak simán. Esküszöm nyúltam közben jó pár centit :-) Ez amúgy tuti, mert eleinte nem ért le a lábam, aztán már talpam majdnem a padlón volt.
A tornát egyedül végeztem a kiadott utasítások alapján. A tapaszok még jól bírják, pedig ma is szaunáztam. Egyelőre még a bőröm sem viszket alatta.

Más:
2000 Ft/kg dióbél kapható. Idei, szép, tiszta, világos, van belőle jócskán. Saját termés, saját bontás :-)
Érdeklődni: eszes@vipmail.hu



Amúgy holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: