péntek, október 23, 2015

Uszoda

Ma uszoda. Még jó hogy most mentem, mert odaérve egy tábla fogadott, amely szerint szombaton és vasárnap nemzetközi úszóversenyt rendeznek, ezért hétvégén minden szolgáltatás szünetel. Így ma egy fullos uszodai napot tartottam:

  • Szauna: 1 kör, hidegnek éreztem az uszoda vizét
  • 2500 méter: 50 hossz gyors, két szemüveg igazítással
  • Gyógyvíz: bő félóra, közben a házi feladat
  • Szauna: 2 kör, nagy pihikkel, hosszú merülőmedencés hűsölésekkel, tenyérdörzsikével

  • Tök jól esett, különösen a jobb lapocka környéki izmoknak. Amúgy sokan voltak, egy úszócsapat még egy utolsó edzést is tartott 4 pályán. Szerencsére az én pályámra senki nem jött, mert közvetlen az úszók mellett úsztam, ahonnan időnként átjött egy-két srác, így a többiek azt hitték (mármint a fizető vendégek), hogy az a pálya is foglalt. Pedig nem volt :-)
    Amúgy igazolódott, hogy jogosan tartom magam egy közepes körüli úszónak, mert egyrészt soha nem értem utol egy úszót sem, de ők akár 10 méter előnyből is utolértek a pálya végére. Akár háton is :-). Persze, ők intervallumokat úsztak (100-200-400 méterek időre), én meg komótosan, hiszen 50 hosszra megyek egyvégtében. A lényeg, hogy nekem nem kellett kerülgetni senkit, nekik kellett figyelni.

    Holnap a szombat.

    Nincsenek megjegyzések: