szerda, október 21, 2015

Gyógytorna 36.

A mai menü még egyszerűbb, mint a tegnapi:
  • Snatch@24: 10x10 letétel nélkül
  • Felhúzás: 10x60kg, 10x100kg, 5x140kg, 5x160kg, 5x180kg, 5x160kg, 5x140kg
  • Felhúzás egykézzel: (3-3)x100kg, (1-1)x110kg, (1-1)x120kg, (1-1)x110kg, (3-3)x100kg
  • Snatch@32: 10x15, minden 60 mp-ben kezdtem neki, a maradék 20-25 mp pihi
  • Függeszkedés variációk (egyben nyújtás-nyúlás is):
    • normál: 2x90 mp
    • kötélen: 60 mp
  • Gyógytorna: 60 perc
Ennyike. Nyomásügyileg a holnapi masszázsra várok, mert bizony nagyon erő sincs a jobb oldalon. Az izomcsomó ráhúzódhatott valamilyen idegszálra, amit nyomva tart és ezzel részlegesen kikapcsolja az izmok működtetését. Magyarán nem érzem a súlyt, nem tudom bekapcsolni a szükséges izmokat. Jó pár évvel ezelőtt már egyszer jártam így, csak akkor nem volt izomgörcs, csak egyszerűen elfelejtett az izom működni (végül is akkor is volt, csak nem éreztem).
Így ma inkább a hátsó mozgásláncot szedtem elő. Érdekességnek ez egykezes felhúzást is kipróbáltam: nem a lábam között van a rúd, hanem a normál elemeléshez hasonlóan szembe állok a rúddal és úgy húzom fel.
A levezetés egy 10 perces szakítás volt (kényelmes percenkénti 15 ismétléssel), ahol összesen 150 ismétlés jött össze a kedvenc @32-es golyómmal. Azért kapkodtam a végén a levegőt, kényelmes tempó ide vagy oda...
A tornát egyedül végeztem, a hengerezés és az ízületi átmozgatás után mindössze 2 nyújtás volt és 4 erősítő gyakorlat.

Holnap csütörtök. Kíváncsi leszek, lesz-e izomláz a hátamban, ja és a legfontosabb: reggel megyek a mesterhez, hogy térképezze már fel a jobb lapockám-vállam állapotát.

Nincsenek megjegyzések: