péntek, október 09, 2015

Gyógytorna 26.

Reggel befejeztem a tujasor mulcsozását, tök jól néz ki. Aztán irány a terem. Ma egyedül tornáztam, és végre előtte is volt időm edzeni egy bő fél órát:
  • Goerner-lánc: 3x3G@24, 3x3G@32, 5x2Gx@40, 5x1Gx@40, a két @40-es rész 18 perc alatt lett meg
  • Snatch@40: 5x(10-10, minden két percben kezdtem neki) szűk 9 perc alatt 100 szakítás
  • Függeszkedés: 3x1 perc, 1 perc pihikkel
  • Gyógytorna: 60 perc
1G jelentése: (kb. fél perc): bal kar snatch-mp-clean-mp és ugyanez a jobb oldalon. Az erőrész után maradtam ugyanennél a golyónál szakításügyileg is: 100 snatch pörgött le szűk 9 perc alatt. Jó kis lihegtetős meló volt. Kicsit még lógtam (ez hátizom nyújtás és hosszútávú fogáserő is egyben), majd kezdtem a tornát a kiadott utasítások alapján.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: