szerda, október 07, 2015

Kerti munka no meg Gyógytorna 24.

Reggel egy szűk 2 órás kerti munka volt soron, a tujasor mulcsozását végeztem. Majdnem kész is lett, csak kevés apró mulcsot vettünk reggel, még szükséges 3 zsáknyi. Eddig 6 zsák virágföld, 6 zsák apró és 9 zsák nagy darabos mulcs ment alájuk.A kész sor egy részlete:


Kellemes kis bemelegítés volt, utána azonnal a terembe mentem, ahol ismét egy mini edzést toltam:
  • @32-es összetett gyakorlatsor: 5 kör, minden 3 percben kezdtem neki, a maradék idő pihi:
    • 5-5 pincérnyomás
    • 10-10 snatch
  • Pincérnyomás @36: 3x(2-2), próbából
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 3x(1-1), 3x(10mp - 10mp)
  • Gyógytorna: 80 perc
Ennyike. A @32-es melóban szűk 15 perc alatt összesen 100 szakítás és 25-25 pincérnyomás sikeredett. Levezetésként kipróbáltam a @36-os golyót pincérügyileg, 3 sorozatban 2-2 ismétlést nyomtam belőle. Kicsit félve ugrottam neki, hiszen ha lecsúszik a tenyeremből, talán még a padlót is beszakítja. Na jó, remélem nem, de nagy galibát okoz.  Úgyhogy figyeltem piszkosul.
A levezetés fogáserő volt és már kezdtem is a hengerezést és az ízületi átmozgatást, mert jött a nénike. Holnap bejelöli, hogy pontosan hol kell szőrteleníteni a tapaszokhoz.

Amúgy holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: