péntek, október 02, 2015

Gyógytorna 20.

Reggel a gyógytornász néni egy órával korábban érkezett, így egy nagyon minimális edzést tudtam csak beszúrni a torna elé:
  • @24-es meló: egy szuszra végigtolva, nincs pihi
    • 50-50 snatch (egy kézcserés)
    • 10-10 pincérnyomás
  • @32-es meló: 5 kör, minden körnek 3 percenként kezdtem neki:
    • 5-5 pincérnyomás
    • 10-10 snatch
  • Wrist Roller @40: 3x(kifelé-befelé)
  • Gyógytorna: 70 perc
  • Szauna: 3 kör, ráértem...
Ennyike. A teljes (torna előtti) súlyzós részt 25 percbe szorítottam be, jó kis intenzív meló lett belőle. Legközelebb hétfőn lesz a nénikével torna, de kiadta a házit szombatra és vasárnapra. Mivel a golyós rész sokkal rövidebb lett, mint azt terveztem, így egy rakat időm maradt edzés végén, amit ugye nem lehet máshol jobban eltölteni, mint a szaunában :-)

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: