szombat, október 31, 2015

Szombati minike

Délelőtt meló, aztán tartottam egy rövid mozgolódást. A tegnapi masszázs során sikerült végre a végleges diagnózishoz eljutni. Alapvetően a jobb bicepsz hosszú fejének tapadása körül van egy gócpont. Mivel ez a rész kiesett a mozgásból, szerepét a környező izmok próbálták átvenni és görcsöltek is be rajta. Ezért volt még múlt héten az egész jobb lapockán lévő izmok és a csuklyás egy merő görcs. Most, hogy azokat a részeket már feloldottuk, jutottunk el az eredeti gócponthoz.
Az oka is megvan: akkor húzódott be az egész kupac, amikor a Rolling Thunderben csúcsot tartottam. Onnan ered minden, mert az azutáni edzéstől kezdtem el visszaesni. Éreztem én akkor, hogy túl nagy volt a feszülés, de az adrenalin és a csúcsjavítás felett érzett öröm mindent elnyomott.
A szerencse az egészben, hogy ehhez részhez már én is könnyen hozzáférek, másrészt pihentetem az RT-s emelést. Remélem, rohamos javulás fog bekövetkezni.
A mai edzéske (természetesen ismét fogorvos után, mert miért is ne):
  • Snatch@24: 6x20, letétel nélkül
  • MP@24: 5x(5-5)
  • Felhúzás: 10x60kg, 10x100kg, 5x130kg, 5x160kg, 5x170kg, 5x180kg
  • Swing@48: 10x10
  • Wrist Roller@40: 3x(kifelé-befelé)
  • Hengerezés, nyújtás: 25 perc
  • Szauna: 1 kör
Ennyike. Jó kis edzéske volt, gyors, pörgős, a végén szaunával.

Holnap vasárnap. És fűnyírás. Nem lehet tovább halogatni, mindenféle mondvacsinált (meló, fogfájás, fogorvos stb.) indokkal.

Nincsenek megjegyzések: