vasárnap, október 04, 2015

Kerti munka és uszoda

Ma egy hosszabb kerti munka várt rám: egy 5-6 éves tujasor alját kellett rendbe tenni. 2-2,5 méter magas smaragdtuják alkotják a sort (ami majd sövény lesz valamikor), összesen 22. Ezek alját akarom mulccsal feltölteni. Ezzel puhul a talaja (a rendszeres öntözés miatt jelenleg elég kemény) és jobban megtartja a nedvességet. No meg a mulcs miatt gaz, gyom, fű nem nő ki. És persze jól is néz ki.
A gombásodás elkerülése és a jobb szellőzés érdekében az alsó 20-30 cm-t szabaddá kellett tenni metszéssel, majd 8-10 cm-es tükröt kellett készíteni a tuják alá. Ez bizony bő 6 óra hosszat eltartott: ásás, lapátolás, talicskázás, gereblyézés. Elég is volt ez máról, olyannyira, hogy a késő délutáni uszoda erősen visszafogott lett:

  • 1500 méter: 30 hossz gyors
  • Gyógyvízes punnyadás: az időt nem néztem, de jó sokat punnyadtam benne

  • Az úszás a sok ásás, lapátolás ellenére nagyon könnyedén ment, csak 26. hossz után kezdtem érezni, hogy nem sok hiányzik hozzá, hogy begörcsöljön a bal combhajlítóm, így 30-nál befejeztem. A gyógyvíz meg aztán a maradék erőmet is leszívta. :-) Elfáradtam.

    Holnap hétfő.

    Nincsenek megjegyzések: