csütörtök, október 22, 2015

Gyógytorna 37. + Masszázs

Délelőtti program:
  • Masszázs: 45 perc
  • Gyógytorna: 90 perc
  • Szauna: 2 kör
Ennyike. A masszázs nagyon alapos volt, a hát felső része, a lapockák környéke és váll volt a célpont, elsősorban a jobb oldalon. Gyöngysorhoz hasonlította a mester izomcsomók sorát. Fájdalmas 3/4 óra volt, még ő is lefőtt benne, mert természetesen mélyen (hol máshol) voltak/vannak ezek a csomók. Még hétfőre is adott egy időpontot, addig semmi komoly edzés nem lehet, csak gyógytorna (az nem befolyásolja a kezelés sikerességét) és úszás. Meg diótörés :-)
Amúgy meg lettem dicsérve, hogy a gerinc melletti merevítők (a gerinc két oldalán lévő két vastag szalámirúd) milyen laza tónusban vannak, meg sem gondolta volna a nagyságuk alapján. Rendszeresen masszíroz testépítőket, náluk minden betonkeménységű. Hátha még a combjaimat és a vádlimat is tapintotta volna, amik a rendszeres, agresszív és alapos hengerezés miatt szintén egész jó állapotban vannak. No meg persze a nénikének hála.
Közvetlen utána mentem tornára, a nénike most sem volt kíméletes. Ennyi fájdalom után két kör szaunával jutalmaztam magam. Amúgy délután még a fogorvos is befigyel, úgyhogy ma egy keményvonalas mazochista napot fogtam ki. Meg is rendeltem estére a szöges ágyat, ha már lúd, akkor legyen kövér...

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: