szombat, október 03, 2015

Gyógytorna 21.

Késő délelőtti edzéske:
  • @24-es duplagolyós összetett gyakorlatsor:
    • 5 kör, minden 2 perc elején kezdtem, a maradék idő pihi:
      • 5 clean
      • 5 mp
      • 5 clean
      • 5 see-saw press 
    • 5x10 dupla snatch, minden 2 perc elején kezdtem, a maradék idő pihi
  • Evezés rúddal 100kg: 5x10
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 3x(1-1), 3x(10mp - 10mp)
  • Gyógytorna: 70 perc
Ennyike. Kezdésként egy 20 perces összetett gyakorlatsort toltam le: az első szűk 10 perc egy felvételes-nyomásos rész volt, a második 10 perc pedig dupla sntach. Erre a 20 percre nagyon nem kellett felszívnom magam, hiszen csak a két @24-es golyót lóbáltam, de azért rendesen meglihegtetett. Összesen 50 dupla clean, 25 dupla mp, 25 see-saw press és 50 dupla snatch fért bele ebbe a részbe.
A húzódzkodóra még nem merek felmenni, helyette volt az öt sorozat döntött törzsű evezés. A befejezés természetesen fogáserő. A tornát egyedül végeztem a kiadott utasítások alapján.

Edzés után közvetlen egy kis kerti munka ebben a szép őszi időben:
  • Sövénynyírás: végre ismét elő lehetett venni a nyáron vett frankó elektromos sövénynyírót
  • Dió pakolás: bő 1 mázsa héjas diót öntögettem szét ládákba, szárítás céljából
  • Fűrészelés: a nyáron felgyűlt vastag ágak, gallyak feldarabolása körfűrésszel
Jó kis nap volt!

Holnap vasárnap és uszoda.

Nincsenek megjegyzések: