hétfő, október 12, 2015

Gyógytorna 28.

Késő délelőtti edzéske. Nem sok időm volt a torna előtt (jött a nénike, így időre kellett végeznem) ezért egy intenzív dupla @24-es 20 percet tartottam. Ennek az is előnye, hogy a gimnasztika után nem kell rá külön melegíteni súllyal, azonnal lehet kezdeni. Ezzel is kevesebb idő kell neki:
  • @24-es duplagolyós összetett gyakorlatsor:
    • 5x10 dupla clean&press, minden 2 perc elején kezdtem, a maradék idő pihi
    • 5x10 dupla snatch, minden 2 perc elején kezdtem, a maradék idő pihi
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 3x(1-1), 3x(10mp - 10mp)
  • Lábemelés függeszkedve fejhez: 5x10
  • Gyógytorna: 70 perc
  • Szauna: 2 kör
Ennyike. A duplagolyós részben - igaz, csak a két @24-es golyóval nyomultam - 19 perc alatt 50 dupla c&p és 50 dupla snatch pörgött le. Fogáserő követte, majd lábemelés. Aztán hengereztem, TRX-en ízületi mobilizáltam, majd jött a nénike és kezdtük a nyújtást.
A tapaszok jól bírják, az edzés utáni két körös szaunát is túlélték. Amúgy szőrös bőrfelületre nem szabad felragasztani, mert egyrészt oda nem ragad jól hosszútávon, másrészt mozgás esetén húzza szőrt. Ugyanis a lábam leborotváltam, ott frankó minden, de a jobb vállamat is betapaszolta, ahol is egy 10 cm-es rész a mellkasomra volt ragasztva. Ott elég hosszúak a szőrök (bár közel sem vagyok egy majomember), de amikor a karomat a fejem fölé akartam volna emelni, hát biz'a csillagokat láttam a fájdalomtól. Ráadásul hason elalvó vagyok, kezeimmel a fejem fölött. Na, az éjszaka ez nem ment, ezért reggel leoperáltam ezt a mellkasra rálógó 10 cm-es darabot. Mondta is a nénike, hogy eddig bírtad?! Hát eddig, hiába na, panelöcsi vagyok. Csupasz edzőtermi csiga meg nem akarok lenni, már a lábborotválás is elég volt. Mint egy hímringyó. Így is épp elég szépfiút kell kerülgetnem a teremben nap, mint nap. Mondjuk, inkább ők kerülnek engem :-)

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: