hétfő, október 06, 2014

Létrák és Snatch

Reggeli edzés:
  • Dupla MP@36 létra + Köteles húzódzkodás@8 létra: 3x(5-5), összesen 45 nyomás és 45 húzonc
  • Wrist Roller@36 + Állóvádli: 3x(befelé-kifelé + 25x30kg)
  • Gyúrós rész: 3x(10-10), ma kalapácsos bicepsz és evezés rúddal, nincs pihi köztük 
  • Snatch@36:  10x(minden 45 mp-ben 10 ismétlés, a maradék idő pihi, összesen 100)
  • Függeszkedés variációk: 3 sorozat, leesésig
A létrákban a kis @8-as golyót a nyakamba akasztottam egy gumiszalaggal, így húzódzkodtam. Létránként eltérő módon raktam fel a kötelet.
Az egyik Wrist Roller-es sorozatot felvetettem az egyik sráccal. Össze szeretném gyűjteni a fogáserősítős gyakorlataimat, pontosabban mindről egy-egy videót szeretnék készíteni. Maga az eszköz egy házi készítésű, rendkívül bonyolult szerkezet: egy henger alakú lefűrészelt lapátnyél meg egy sima heveder kombója. Na, ez az első videó:



A teremben szokták kérdezni, hogy mivel edzem a fogást – nem mintha annyira látszana :-) – és nehezen értik meg az elmondásom alapján. A videó sokat segít ebben.
Először befelé tekerem, majd kifelé. A befele irány sokkal nehezebb, kifelé nagyobb golyókat is lehetne használni. De mivel nem pihenek a két tekerés közt, így nem kell nagyobb golyó :-)

A mai gyúrós részben a kalapácsos bicepsz kézisúlyzóval és a döntött törzsű evezés rúddal gyakorlatokat kapcsoltam össze szuperszettbe. Nincs külön pihi köztük, próbálom egy szuszra letolni a 60 ismétlést. Természetesen közepes terhelést használok.

Az edzést snatch zárta, 45 mp-ként szakítottam 10-et a @36-os golyóval. Ez olyan bő 7 perc meló,  összesen 100 snatch. Közepes terhelés. De ma ez elég is volt.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: