hétfő, augusztus 24, 2009

Clean+Press+Pullup

Ma délelőtt főleg a @40-et nyűttem:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. C&P létra + Húzódzkodás: (4-4-4-3-3)@40 + 6x(+@16), minden 3-as és 4-es létrafok után

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Tabata swing: 8x(20/10)@40, "Ami a csövön kifér!"
  4. Hídtartás: 4x(60/30)

    III. rész: Fogáserő

  5. Tárcsás bicepsz: (5-5)x10kg, 2x(5-5)x(10kg+5kg)
  6. "Világ körül": 2x(1-1 kör)x(3x10kg)

  7. 20 perc SMR
Most létráztam és közben minden 3-as és 4-es létrafok után húzódzkodtam. Így összesen 8 alkalommal húztam hatokat +@16-tal.

A közbeiktatott húzódzkodásokkal együtt ez már így elég hosszú idő, (pedig nem is értem el a 4-4-4-4-4 létrát) inkább állóképesség, mint erő, nem beszélve a fáradásból adódó sérülésveszélyre. Ezért ezen változtatni fogok.

A Tabata gyors, robbanékony, a hídtartásnál az utolsó 2 sorozat már nagyon nagy erőfeszítést kívánt. Ekkora a törzs, a váll elfáradt. Nem is kell ettől több.

A tárcsás bicepsznél a 10kg-os tárcsára ráfogtam egy 5kg-ost és így ment az emelgetés. Ez sokkal nehezebb, mint a sima 10kg-os tárcsa, de még mindig könnyebb, mint a 15kg-os tárcsa.

Holnap pihenőnap, esetleg Gripper: e héttől visszatérek a heti 3 edzés + 1 kiegészítő mozgás (Lábrehab és/vagy uszoda vagy Bónusz nap) beosztásra, ami a - lassan megkezdődő - munka mellett lehetséges.

Nincsenek megjegyzések: