kedd, augusztus 04, 2009

Pihenőnap (Gripper)


Délelőtt kezelés - a gyógytornán lefőttem, mint a kávé - majd délután
    5 Gripper kör + Konfetti gyártás
A héten valamikor keletkezett két óóóóriási, rejtett vízhólyag a jobb kezemen. Na, a tegnapi swingek és a mai kártyatépés előhozta, azaz letépte róluk a bőrt. Úgyhogy most szépen néz ki...

Mivel Betti elutazott Rékával barátnőzni, így Bazsi itt maradt nekem: a tervezett úszásnak lőttek, ezért is lett belőle Gripper-nap. Sebaj, majd később, amúgy is a hét vége felé ígérték a megrendelt békatalpakat.
(Ez is egy kényelmes cég: szűk 2 hét átfutási idő, miközben a honlapjukon 2 napot ígérnek. Állítólag nem volt raktáron, persze a listában meg ott van. Mindegy, csak legyen már itt!)

A kezelések során új masszőrhöz kerültem, nagyon precíz munkát végez. Minden nap egy-egy célterületet jelölök ki számára, amit a rendelkezésre álló 15-18 perc alatt lelkiismeretesen megdolgoz.
Minő véletlen, van neki egy 16kg-os golyója. Még tavaly vette, amikor egyszer Gabi az egyik szoboszlói karateklubnak tartott egy szemináriumot.
A kezdeti lelkesedés után csendben pihen otthon a sarokban: ajánlottam neki a debreceni kezdő csoportot szeptembertől.
Masszázs közben állandóan kérdezget, én meg válaszolnék, ha éppen nem döngölné bele folyamatosan az arcomat, orromat az ágyba...

Nincsenek megjegyzések: