hétfő, augusztus 31, 2009

Húzódzkodás + SnatchKupac


Ma déli edzés:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. Húzódzkodás: 10, 5x(+@8), 5x(+@16), 3x(+@24), 3x(+@32), 2x(+@40), 2x1x(+@48), 5x2x(+@32), 2' pihikkel
  3. Egykezes evezés kézisúlyzóval: (10-10)x30kg, (10-10)x47,5kg, (5-5)x67,5kg, (5-5)x72,5kg, (5-5)x75kg, 2x(5-5)x97,5kg (Az utolsó 2 sorozat gurtnival)

    II. rész: Erőállóképesség

  4. 4 kör Snatch folyamatosan
    1. 60" Snatch @16 (félidőnél kézcsere, 15-15)
    2. 30" Pihenő
    3. 60" Snatch @24 (félidőnél kézcsere, 12-12)
    4. 30" Pihenő
    5. 60" Snatch @32 (félidőnél kézcsere, 10-10)
    6. 30" Pihenő

  5. 15' SMR
A húzódzkodásban ma ismét felmentem maxig: a @40 mellé felkötöttem a @8-at. Utána egy kis gyakorlás volt @32-vel.

A kézisúlyzós evezés fogáserőnek is beillik. Az utolsó két sorozatban aztán megpakoltam a rudat és gurtnival húztam bele néhányat.

Ma a MetCon snatch volt, nem gyilkos tempóban, hanem szépen kivitelezett formában, ahogy azt pl. tegnap is végeztük Gabinál. Elég volt az így is, mivel folyamatosan emeltem a súlyt, a @32 bizony már odatett a fogáserőnek. Összesen majdnem 300 ismétlés vegyes súlyokkal.

Ma fogáserő a snatchek és az evezés miatt nem volt, de nem is volt kedvem, ugyanis felhúztam magam a 360 Gears Heavy Grip méretezésének pontatlanságán!

Ugyanis a múlt héten rendeltem egy edzőtermi srácnak egy Gripper250-t. Aztán később Betti találkozott vele és rákérdezett, hogy nyomogatja-e. A srác válasza az volt, hogy persze, több, mint 10-szer is össze tudja koccintani. Ezt Betti elmondta nekem is: bennem azonnal megállt az ütő: 10-szer?! Amikor én most jutottam el a 4-6 ismétlésig?! Amikor megvettem, meg egyszer sem tudtam összenyomni?! Jó, persze genetika, meg adottság is van a világon, de tavasszal még egyszer sem tudta összenyomni az én 250-esemet!

Na most összefutottam vele a teremben és hozta a Gripperjeit.(valakinek meg akarta mutatni) És tényleg, simán összenyomkodta 10-szer. És én is! Majdnem 300 Snatch után is!

Na erre zuhany és öltözés után haza, majd vissza a terembe az én Gripper250-esemmel. Nyomkodtuk bőszen mindkét 250-est és bizony megállapítást nyert, hogy az enyémet jóval nehezebb összekoccintani, mint az övét. Na ennyit a pontos méretezésről.

Nem hiába vett Adri és Ricsi eredeti IronMind: Captains of Crush® Gripper-t!

Persze gyakorolni jó ez, nem is erről van szó, de hasonlítani másokkal nem szabad: hiába egyforma a méretezés, a Gripper maga nem egyforma. Pont ezt a tulajdonsága van az IronMind-nek kiemelve a honlapján.

Megint bebizonyosodott, hogy "Magadnak gyakorolsz, önmagad vagy a mérce!" Ez oké is, csak ez megint egy lehúzás, nem azt kapod, amiért fizetsz! Éljen a fogyasztói társadalom, éljen ez a kib@szott vadkapitalizmus! Vagy nekem van nagyon reálos agyam...

Pont ide illik a múltkori blogbejegyzésem, a széthulló erőkar tégláról, ami megintcsak nem 2ft, de már javítani kell! Éljen a 360Gears!

Megyek is, megmérem a @40-emet, mert lehet, hogy csak 36kg, de lehet, hogy 44? Ki tudja, ez is csak 360Gears termék!!!!!!

Lakatos Péter szerint a Gripper nem 360Gears termék. Lehet, mindazonáltal ez nem ad felmentést a méretezési hibákra.

2 megjegyzés:

Lacee írta...

Szia!

A 250-es Gripperrel mi is voltunk így még mikor Szegeden voltam suliban. Az enyémet alig-alig bírtam összenyomni (vagy nem is), de a lakótársamét simán. Sőt mondhatom azt is, hogy a 200-asom nehezebb volt. A belleket lemértem, max 0.5kg eltérést találtam (persze annyival kevesebb, nehogy már több anyag legyen benne).

By: Lacee

Sanyi gyerek írta...

Köszi a tapasztalatot. Ezek szerint nem csak én találkoztam már ilyen eltéréssel. Éljen a 360Gears termékcsalád! Jó ez ide a faluvígre!