vasárnap, augusztus 30, 2009

Pihenőnap (MetCon)


Pihenőnapnak indult, de egy kis MetCon lett a végén. Délután Betti Gabihoz ment a WorkShop-ra én pedig moziba:


Jó hosszú: szétültem a se@@em, még az a szerencse, hogy a film után ittam tele magam, mert jó néhányan óriás popcorn +1 liter kóla után már igen erősen fészkelődtek a vége felé...
Én is, mert már fájt a fenekem, a vállam, a hátam, szóval minden bajom volt. Ez általában így van, ha 3 számmal kisebb ülőhelyen kell végigülni valamit.

A film meg, hát...

Mozi után villamossal a Workshopra. Már a vége felé voltak, így egy kis ücsörgés után én is részt vettem az órát lezáró rövid, de intenzív edzésben:
3 kör folyamatosan az alábbiakból
    30" jobb snatch @20
    30" pihi
    30" jobb clean @24
    30" pihi
    30" swing @32
    30" pihi
    30" bal snatch @20
    30" pihi
    30" bal clean @24
    30" pihi
    30" swing @32
    30" pihi
Egy félig-meddig már RKC, román srác vezette, de részt is vett benne. Kellemesen lefőttem a végére. (Elég kis levegőtlen teremben voltunk)
Ott volt Zolnai Vilmos RKC is, kente ám ő is rendesen. Ha együtt edzenénk, igencsak motiválnánk egymást: a határ a csillagos ég lenne...

Hazaérkezve először a gyerekekért mentünk, s ha már ott voltam, akkor

2 udvarhossznyi kerékforgatás

Egy hossz most 12-ből állt, mert a helyéről is ki kellett pörgetni. Na ennyi a móka mára, zárul Sanyi edző tára. Végül is ez egy pihenőnap volt :)

Nincsenek megjegyzések: